Praktisk informasjon

Villkår og betingelser:

Betaling:

Det er mulig å betale senere, eller å dele opp kjøpet,  og vi har flere alternativer for senere betaling, fra 14 dagers utsettelse og helt opp til delbetaling i 36 mnd.  

Faktura! Ønsker du å kjøpe varer som ikke er i en pakkeløsning, og at vi lager en pakkepris? Er det en forening, arrangement e.l? Da kan vi ordne en faktura. Det betinger naturligvis at det er en viss størrelse på ordren.  

Det er også mulig å handle direkte hos oss. Vi har både kortterminal og Vipps. Kontanter går også fint! Ønsker du å komme til oss å handle, eller å se på varer? Det må du gjerne. Men ta kontakt først. Vi er ofte ute og farter! Vi har jo tross alt fiskedilla.  

Leveringstid:

FishKing har bedriftsavtale og benytter Posten/Bring for å sende varer. Leveringstiden er etter Postens standarder. For små og mindre pakker vil det innebære en leveringstid på en virkedag eller to. For større pakker og lange avstander vil det normalt ta noe lengre tid (3-5 virkedager).

Reklamasjon og garanti:

Hvis du angrer et kjøp fra FishKing AS, og ønsker å returnere det, kan du gjøre det forutsatt at det er sendt tilbake innen 14 dager etter kjøpet, at produktet ligger i originalemballasjen, at det er fullstendig ubrukt og at det ikke er skadet på noen måte. Dersom du benytter deg av angreretten, blir du kun belastet med kostnadene ved å sende varen i retur, jf Angrerettloven §15.

Ta kontakt med oss så snart som mulig ved hjelp av kontaktinformasjon tilgjengelig i kontaktdelen på nettstedet. Vær oppmerksom på at du (kunden) må dekke kostnadene av porto. Porto må betales før produktet er postet. Vi vil betale porto som returneres på grunn av en feil fra vår side.

VIKTIG: Eventuelle returer må ikke sendes til oss i oppkrav! Ekstra kostnader dette påfører oss vil bli belastet deg, og i verste fall så vil ikke pakken bli hentet på vårt postkontor, noe som betyr at pakken går i retur, som igjen vil gi deg ekstra kostnader. Ta kontakt med oss og gjør avtale før du returnerer varer.

Retur:

Det er viktig for oss at du føler deg vel ivaretatt også etter at du har gjort en handel. Dersom du skulle være uheldig å motta en vare som har feil eller mangel, vil vi selvfølgelig finne en løsning på det.

All retur av varer uten vedlagt skriftlig begrunnelse fra kjøper, eller etter avtale med oss, vil bli returnert kjøper. Alle kunder mottar Angrerettskjema som vedlegg i e-posten som bekrefter at ordren er sendt fra FishKing.

HUSK:

Dersom du ønsker å benytte deg av returmuligheten, er det et tips å ta vare på emballasjen. Dersom kjøper ikke har original emballasje, må han/hun skaffe annen passende emballasje for sikker forsendelse til selger. Ikke skriv direkte på emballasjen. Pakken må ikke sendes mot postoppkrav!

Hvis en vare som er returnert til selger grunnet feil eller mangler, ikke blir avdekket ved besiktelse av oss, vil varen bli returnert til kjøper med en skriftlig begrunnelse på avslaget om retur for kjøpers regning.

NB: Dette gjelder ikke ved bruk av Angrerett.

Returadresse: FishKing AS, Kloppavegen 3, 2743 Harestua.

FishKing AS

Kloppavegen 3

2743 Harestua

Organisasjonsnummer: 923 202 501